Vásárlás és szállítás
Amennyiben
a Webáruházban található termékekkel, szállítási-, fizetési- feltételekkel, a
Webáruház használatával kapcsolatban információra van szüksége, szívesen állunk
rendelkezésre az info@gyumolcsgep.hu e-mailcímen, vagy a 06-20-363-6948-as
telefonszámon.
Regisztráció
A
Webáruházban található termékek regisztráció nélkül is szabadon megtekinthetők,
azonban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztrációt csupán egyszer kell
elvégeznie, a további vásárlások alkalmával már nem szükséges. Regisztrációhoz
kattintson a Webáruház jobb felső sarkában található „Bejelentkezés”, majd a
legördülő menüben a „Regisztráció” gombra és töltse ki a regisztrációs űrlapot.
A folyamat során a Gyümölcsgép Szerviz Kft. rögzíti a Vásárló által megadott
felhasználónevet/e-mail címet és jelszót. Kérjük, fokozottan ügyeljen a
rögzített adatok helyességére, mivel a pontatlan, vagy rosszul megadott
adatokból eredő károkért nem vállalunk felelősséget. A rögzített adatokat a
Gyümölcsgép Szerviz Kft. az adatok tárolására/kezelésére vonatkozó
felhatalmazás írásban történő visszavonásáig, vagy maximum 5 évig megőrzi. A
felhasználói fiók hozzáférési adatainak (pl. jelszó) védelme a Vásárló
feladata. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy jelszavához jogosulatlan
harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni
jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó
használatával bármilyen módon visszaél, azt köteles késedelem nélkül jelezni
cégünk felé. Mindemellett Vásárló vállalja, hogy a megadott személyes adatok a
valóságnak megfelelő állapotot tükrözik.
Belépés
Regisztrált
felhasználóként a felhasználónév/e-mail cím, valamint a jelszó megadásával léphet
be a Webáruházba.
Rendelés menete
A
legördülő menük segítségével válassza ki a kívánt termékcsoportot, majd a
terméket. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. Az oldal tetején
található kosár-ikon segítségével folyamatosan láthatja, hány terméket és
milyen összegben helyezett eddig a kosárba, rákattintva pedig a „Kosár
tartalma” oldalra juthat. Amennyiben nem szeretne további terméket vásárolni,
ellenőrizze az eddig kosárba helyezett termékek listáját. A kosárban
módosíthatja a termékek darabszámát vagy akár törölheti is az adott terméket a
kosárból. Darabszámok változtatását követően, továbblépés előtt mindig
frissítse a kosarat.
Amennyiben
a kosár tartalma megfelelő, az oldal alján található „Fizetés” ikonra kattintva
folytathatja a rendelési folyamatot. Itt új vásárlóként regisztrálhat, vagy ha
már korábban regisztrált, bejelentkezhet a fiókjába. Bármelyik lehetőséget
választja, a megjelenő adatlapot vagy bejelentkezési felületet töltse ki
értelemszerűen. Új vásárló regisztrációja esetén mindenképpen figyelmesen
olvassa el az ÁSZF-et és amennyiben elfogadja az abban foglaltakat, az erre
vonatkozó jelölőnégyzet kipipálása után kattintson a „Tovább” gombra. A
szállítási adatok, szállítási-, majd fizetési mód beállítása után a „Rendelés
megerősítése” gombra kattintva véglegesítheti rendelését. Korábban regisztrált
felhasználó esetén a rendszer automatikusan felajánlja a korábbi vásárlás során
megadott számlázási-, szállítási- és fizetési adatokat, azonban ezek módosítása
minden lépésnél lehetséges.
A
téves, vagy nem kívánt megrendelések elkerülésének érdekében kérjük fokozottan
ügyeljen a megadott adatok helyességére. A rendelési folyamat során, amíg nem
kattint a „Rendelés véglegesítése” gombra, bármikor módosíthatja akár a
felhasználói fiókjában (pl. helytelen felhasználói adatok), akár a megrendelés
során helytelenül megadott adatokat (pl. a helytelenül megadott mennyiségek,
nem megfelelő termék kosárba helyezése, törlése, rendelési adatok módosítása,
stb.)
A
megrendelés elküldése után a rendelés módosítására (pl. termék hozzáadása,
átvételi-, fizetési mód, szállítási/számlázási cím módosítása) kizárólag
elektronikus úton, írásos formában (e-mailben), a megrendelés elküldésétől
számított 1 munkanapon belül van lehetőség. Fenti határidőn túl a Gyümölcsgép
Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a rendelés menetközben történő
módosítására.
Megrendelés
törlése kizárólag erre vonatkozó írásos nyilatkozat (e-mail, postai levél)
alapján lehetséges, abban az esetben, ha a termék kiszállítása még nem kezdődött
meg (még nem került átadásra a kiszállító/futár részére).
Megrendelés visszaigazolása
Megrendelésének
beérkezéséről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló részére,
melyben szerepelnek a rendelésének adatai: rendelés száma, felhasználó adatok,
a vásárlás/regisztráció során megadott szállítási- és számlázási információk,
megrendelt termékek megnevezése, mennyisége, vételára, valamint az esetleges
szállítási költség és a fizetendő végösszeg.
Az
automatikus visszaigazolás a rendelés beérkezésének megerősítését szolgálja. A
beérkezést követően megrendelését feldolgozzuk, a szállítás várható idejét,
valamint a fizetéshez szükséges adatokat egy következő e-mailben küldjük meg.
Amennyiben
a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok között hibát talál, a téves
rendelések teljesítésének elkerülése érdekében kérjük, 1 munkanapon belül
jelezze felénk.
Megrendelés feldolgozása
A
megrendelések feldolgozása munkanapokon, normál munkaidőben történik.
Természetesen megrendelés leadása a Webáruházon keresztül a feldolgozási időn
kívül is lehetséges. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után,
hétvégén, ünnepnapokon érkezik, a feldolgozásra a következő 2 munkanapon belül
kerül sor.
Rendelésének feldolgozása után egy következő (második) e-mailt küldünk Önnek, mely tartalmazza a szállítás várható idejét, valamint a fizetéshez szükséges adatokat. A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló által elküldött megrendelést a Gyümölcsgép Szerviz Kft. az automatikus visszaigazolást követő e-mailben is visszaigazolja és az abban foglaltakat a Vásárló dokumentálható módon elfogadja. Az így létrejött szerződés írásban foglaltnak minősül, melyet a Gyümölcsgép Szerviz Kft. elektronikusan iktat és saját adatbázisában 5 évig megőriz.
A
Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot azon megrendelések
érvénytelenítésére és az abban foglalt adatok törlésére, melyeknél a megrendelő
adatainak valódisága kérdéses és az adatok valódiságáról többszöri próbálkozás
ellenére sem tud megbizonyosodni.
A
Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések
visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés
kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék
vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, az átutalt összeg (részben vagy
egészben), 14 napon belül visszautalásra kerül a Vásárló részére.
Fizetési módok
A
vásárolt termékek/szolgáltatások ellenértékét a következő fizetési módok
valamelyikével egyenlítheti ki:
Fizetés
készpénzben a termék átvételekor, utánvéttel (200.000 Ft értékig)
Fizetés banki
előre utalással
Fizetés banki
átutalással, pro forma számla alapján: a termék(ek) értékének 50%-a
megrendeléskor, 50%-a kiszállítás előtt.
Szállítás
Raktáron nem lévő termék(ek) esetén körülbelül 2-4 hét a szállítási határidő, egyedi esetekben, csúcsidőszakban hosszabb idő is előfordulhat. A pontos szállítási határidővel kapcsolatban az általunk küldött visszaigazoló levélben nyújtunk tájékoztatást. Abban az esetben, ha Ön raktáron pillanatnyilag nem lévő terméket rendelt, erről a visszaigazoló levélben tájékoztatjuk, így Ön 1 munkanapon belül lemondhatja rendelését.
A
Gyümölcsgép Szerviz Kft. mindent megtesz a szállítási határidők betartása
érdekében, azonban az esetleges késedelmes szállításokért, vagy a megrendelés
teljes meghiúsulásáért kártérítési kötelezettséget nem vállal. Az esetleges
szállítási késedelemről a megrendelés, vagy a regisztráció során megadott email
címen küldünk értesítést.
A
szállítási feltételek kizárólag a Magyar Köztársaság területén belül történő
szállításokra érvényesek.
Szállítási módok
Házhozszállítás
A
megrendelt termékek házhozszállítását a Gyümölcsgép Szerviz Kft. saját
hatáskörben végzi.
Utánvétes
fizetés esetén a Vásárló a rendelés összegét a csomag átvételekor, készpénzben
egyenlíti ki a kiszállítónak. Egyéb fizetési mód esetén a termék(ek) árát és az
esetleges szállítási költséget a kiszállítást megelőzően teljesíti a
Gyümölcsgép Szerviz Kft. részére. A fizetendő végösszeg a megrendelés
összesítője és visszaigazoló e-mailek alapján minden költséget tartalmaz.
A
kiszállítás megkezdéséről értesítést küldünk a rendelés, vagy a regisztráció
során megadott email címre. A megrendelt termékek kiszállítása munkanapokon,
8-17 óra között történik. Amennyiben ezen időtartam alatt nem tartózkodik
otthon, célszerű –ha van rá mód- a munkahelyi címet megadni kézbesítési
címként. Fontos a pontos cím megadása, valamint célszerű telefonszám
feltüntetése is, hogy a kézbesítő elérhesse Önt, amennyiben bármilyen probléma
merülne fel.
A
kiszállítás alkalmával Vásárló köteles megbizonyosodni a csomag/termék
sértetlenségéről, valamint a megrendelt termék átvétele esetén az átvételi
elismervényt aláírni. A termék átvételével és az átvételi elismervény
aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, így ezt
követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kézbesítő személy
távozása után a Gyümölcsgép Szerviz Kft-nek utólag mennyiségi és minőségi
reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi elismervény aláírását
követően a csomag sérüléseiből eredő reklamációkat nem áll módunkban elfogadni,
így kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék
megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje
jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli
reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Személyes átvétel