Általános Szerződési Feltételek
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF)
tartalmazza a Gyümölcsgép Szerviz Kft. által üzemeltetett, www.gyumolcsgep.hu internetes oldalon elérhető Gyümölcsgép Webáruház
(a továbbiakban Webáruház) használatára vonatkozó általános rendelkezéseket,
valamint a Webáruház felületén nyújtott elektronikus kereskedelmi
szolgáltatásokat igénybevevő felhasználó (a továbbiakban Vásárló) jogait és
kötelezettségeit.
Amennyiben használni szeretné a Webáruház elektronikus
felületét, kérjük, figyelmesen olvassa el jelen
ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat,
amennyiben teljes egészével egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára
nézve.
- A Webáruház
üzemeltetője: Gyümölcsgép Szerviz Kft.
- Webáruház címe: www.gyumolcsgep.hu
- Üzemeltető székhelye: 1145 Budapest, Bácskai u. 51/A
- Elektronikus
elérhetősége: info@gyumolcsgep.hu
- Telefonszáma:
06-20-363-6948
- Cégjegyzékszáma:
01-09-282525
- Bejegyezve a Fővárosi
Törvényszék Cégbírósága által
- Adószáma:
25565355-2-42
- A szerződés nyelve: magyar
Jelen ÁSZF hatálya minden, a Webáruházon keresztül történő
megrendelésre, adásvételre, valamint a Webáruház elektronikus felületén
elérhető szolgáltatásra kiterjed.
A Webáruház használatával, regisztrációval, termék, vagy
szolgáltatás megrendelésével, megvásárlásával Ön elfogadja és magára nézve
kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra,
kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli
szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Jelen ÁSZF 2016. július hó 21. napjától
hatályos.
A Webáruház használata
Termékek
A Webáruházban található termékek részletes leírással és
képekkel kerülnek feltöltésre.
A Webáruházban megjelenített termékek
kizárólag elektronikus úton, személyes átvétellel, vagy házhozszállítással
rendelhetők meg.
Termékek vételára
A Webáruházban feltüntetett vételárak
magyar forintban értendő bruttó árak, tartalmazzák az általános forgalmi adót. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A termékek vételára alapesetben nem tartalmazza az esetleges
házhozszállítás költségét. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a
jogot, hogy termékeihez ingyenes házhozszállítási lehetőséget biztosítson. Az
ingyenes házhozszállítás minden esetben feltüntetésre kerül a Webáruház
kezdőoldalán, vagy az érintett termék(ek) terméklapján.
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a
termékek árváltoztatásának jogát, mely árváltozás a Webáruházban történő
megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az árváltozás a már megrendelt és ezt
követően visszaigazolt termékek vételárára nem vonatkozik.
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot az elállásra,
vagy a vételár korrekciójára, amennyiben elírás, vagy rendszerhiba eredményeként a termék hibás, egyértelműen téves árral
(pl. 0 Ft, 1 Ft, stb.) kerül feltüntetésre a Webáruházban, visszaigazolásban,
vagy árajánlatban. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem kötelezhető a termék téves
áron való szállítására. Ilyen esetben, a Vásárlóval történő egyeztetés és a
vételár korrekciója után a Gyümölcsgép Szerviz Kft. felajánlhatja a helyes áron
történő szállítást, amelynek ismeretében Vásárló dönthet a vásárlási szándék
fenntartásáról, vagy az elállásról.
A Webáruházban, hírlevélben, egyéb
felületeken meghirdetett kedvezmények nem összevonhatók, minden vásárlás
alkalmával csak egyféle kedvezmény vehető igénybe.
Regisztráció
A Webáruházban található termékek regisztráció nélkül is
szabadon megtekinthetők, azonban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A
regisztrációt csupán egyszer kell elvégeznie, a további vásárlások alkalmával
már nem szükséges. Regisztrációhoz kattintson a Webáruház jobb felső sarkában
található „Bejelentkezés”, majd a legördülő menüben a „Regisztráció” gombra és
töltse ki a regisztrációs űrlapot. A folyamat során a Gyümölcsgép Szerviz Kft.
rögzíti a Vásárló által megadott felhasználónevet/e-mail címet és jelszót. Kérjük, fokozottan ügyeljen a rögzített
adatok helyességére, mivel a pontatlan, vagy rosszul megadott adatokból eredő
károkért nem vállalunk felelősséget. A rögzített adatokat a Gyümölcsgép Szerviz
Kft. az adatok tárolására/kezelésére vonatkozó felhatalmazás írásban történő
visszavonásáig, vagy maximum 5 évig megőrzi. A felhasználói fiók hozzáférési
adatainak (pl. jelszó) védelme a Vásárló feladata. Amennyiben tudomást szerez
arról, hogy jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles
haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a
harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, azt köteles
késedelem nélkül jelezni cégünk felé. Mindemellett Vásárló vállalja, hogy a
megadott személyes adatok a valóságnak megfelelő állapotot tükrözik.
Belépés
Regisztrált felhasználóként a felhasználónév/e-mail cím,
valamint a jelszó megadásával léphet be a Webáruházba.
Rendelés menete
A legördülő menük segítségével válassza ki a kívánt
termékcsoportot, majd a terméket. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a
kosárba. Az oldal tetején található kosár-ikon segítségével folyamatosan
láthatja, hány terméket és milyen összegben helyezett eddig a kosárba,
rákattintva pedig a „Kosár tartalma” oldalra juthat. Amennyiben nem szeretne
további terméket vásárolni, ellenőrizze az eddig kosárba helyezett termékek
listáját. A kosárban módosíthatja a termékek darabszámát vagy akár törölheti is
az adott terméket a kosárból. Darabszámok változtatását követően, továbblépés
előtt mindig frissítse a kosarat.
Amennyiben a kosár tartalma megfelelő, az oldal alján
található „Fizetés” ikonra kattintva folytathatja a rendelési folyamatot. Itt új
vásárlóként regisztrálhat, vagy ha már korábban regisztrált, bejelentkezhet a
fiókjába. Bármelyik lehetőséget választja, a megjelenő adatlapot vagy
bejelentkezési felületet töltse ki értelemszerűen. Új vásárló regisztrációja esetén
mindenképpen figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és amennyiben elfogadja az abban
foglaltakat, az erre vonatkozó jelölőnégyzet kipipálása után kattintson a
„Tovább” gombra. A szállítási adatok, szállítási-, majd fizetési mód beállítása
után a „Rendelés megerősítése” gombra kattintva véglegesítheti rendelését.
Korábban regisztrált felhasználó esetén a rendszer automatikusan felajánlja a
korábbi vásárlás során megadott számlázási-, szállítási- és fizetési adatokat,
azonban ezek módosítása minden lépésnél lehetséges.
A téves, vagy nem kívánt megrendelések elkerülésének
érdekében kérjük fokozottan ügyeljen a megadott adatok helyességére. A
rendelési folyamat során, amíg nem kattint a „Rendelés véglegesítése” gombra,
bármikor módosíthatja akár a felhasználói fiókjában (pl. helytelen felhasználói
adatok), akár a megrendelés során helytelenül megadott adatokat (pl. a
helytelenül megadott mennyiségek, nem megfelelő termék kosárba
helyezése, törlése, rendelési adatok módosítása, stb.)
A megrendelés elküldése után a rendelés módosítására (pl.
termék hozzáadása, átvételi-, fizetési mód, szállítási/számlázási cím
módosítása) kizárólag elektronikus úton, írásos formában (e-mailben), a
megrendelés elküldésétől számított 1 munkanapon belül van lehetőség. Fenti
határidőn túl a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a rendelés
menetközben történő módosítására.
Megrendelés törlése kizárólag erre vonatkozó írásos
nyilatkozat (e-mail, postai levél) alapján lehetséges, abban az esetben, ha a
termék kiszállítása még nem kezdődött meg (még nem került átadásra a kiszállító/futár részére).
Megrendelés visszaigazolása
Megrendelésének beérkezéséről automatikus visszaigazoló
e-mailt küldünk a Vásárló részére, melyben szerepelnek a rendelésének adatai:
rendelés száma, felhasználó adatok, a vásárlás/regisztráció során megadott
szállítási- és számlázási információk, megrendelt termékek megnevezése,
mennyisége, vételára, valamint az esetleges szállítási költség és a fizetendő
végösszeg.
Az automatikus visszaigazolás a rendelés beérkezésének
megerősítését szolgálja. A beérkezést követően megrendelését feldolgozzuk, a
szállítás várható idejét, valamint a fizetéshez szükséges adatokat egy következő
e-mailben küldjük meg.
Amennyiben a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok között
hibát talál, a téves rendelések teljesítésének elkerülése érdekében kérjük, 1
munkanapon belül jelezze felénk.
Megrendelés feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon, normál munkaidőben történik. Természetesen megrendelés leadása a Webáruházon keresztül a
feldolgozási időn kívül is lehetséges. Amennyiben a megrendelés a munkaidő
lejárta után, hétvégén, ünnepnapokon érkezik, a feldolgozásra a következő 2 munkanapon belül kerül sor.
Rendelésének feldolgozása után
egy következő (második) e-mailt küldünk Önnek, mely tartalmazza a szállítás
várható idejét, valamint a fizetéshez szükséges adatokat. A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a
Vásárló által elküldött megrendelést a Gyümölcsgép Szerviz Kft. az automatikus
visszaigazolást követő e-mailben is visszaigazolja és az abban foglaltakat a
Vásárló dokumentálható módon elfogadja. Az így létrejött szerződés írásban foglaltnak minősül, melyet a Gyümölcsgép
Szerviz Kft. elektronikusan iktat, és saját adatbázisában 5 évig megőriz.
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a
jogot azon megrendelések érvénytelenítésére és az abban foglalt adatok
törlésére, melyeknél a megrendelő adatainak valódisága kérdéses és az adatok
valódiságáról többszöri próbálkozás ellenére sem tud megbizonyosodni.
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot a már
visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően
kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, az
átutalt összeg (részben vagy egészben), 14 napon belül visszautalásra kerül a
Vásárló részére.
Fizetési módok
A vásárolt termékek/szolgáltatások
ellenértékét a következő fizetési módok valamelyikével egyenlítheti ki:
- Fizetés készpénzben a termék átvételekor,
utánvéttel (200.000 Ft értékig)
- Fizetés banki előre utalással
- Fizetés banki átutalással, pro forma számla alapján: a
termék(ek) értékének 50%-a megrendeléskor, 50%-a kiszállítás előtt.
Szállítás
A megrendelt termék(ek) várható szállításáról a
visszaigazolásban talál információt.
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. mindent megtesz a szállítási
határidők betartása érdekében, azonban az esetleges késedelmes szállításokért,
vagy a megrendelés teljes meghiúsulásáért kártérítési kötelezettséget nem
vállal. Az esetleges szállítási késedelemről a megrendelés, vagy a
regisztráció során megadott email címen küldünk értesítést.
A szállítási feltételek kizárólag a Magyar Köztársaság
területén belül történő szállításokra érvényesek.
Szállítási módok
Házhozszállítás
A megrendelt termékek házhozszállítását a Gyümölcsgép
Szerviz Kft. saját hatáskörben végzi.
Utánvétes fizetés esetén a Vásárló a rendelés összegét
a csomag átvételekor, készpénzben egyenlíti ki a kiszállítónak. Egyéb fizetési mód
esetén a termék(ek) árát és az esetleges szállítási költséget a kiszállítást
megelőzően teljesíti a Gyümölcsgép Szerviz Kft. részére. A fizetendő végösszeg
a megrendelés összesítője és visszaigazoló e-mailek alapján minden költséget
tartalmaz.
A kiszállítás megkezdéséről értesítést küldünk a rendelés,
vagy a regisztráció során megadott email címre. A megrendelt termékek
kiszállítása munkanapokon, 8-17 óra között történik. Amennyiben ezen időtartam
alatt nem tartózkodik otthon, célszerű –ha van rá mód- a munkahelyi címet
megadni kézbesítési címként. Fontos a pontos cím megadása, valamint célszerű
telefonszám feltüntetése is, hogy a kézbesítő elérhesse Önt, amennyiben bármilyen
probléma merülne fel.
A kiszállítás alkalmával Vásárló köteles megbizonyosodni a
csomag/termék sértetlenségéről, valamint a megrendelt termék átvétele esetén az
átvételi elismervényt aláírni. A termék átvételével és az átvételi elismervény
aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, így ezt
követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kézbesítő személy
távozása után a Gyümölcsgép Szerviz Kft-nek utólag mennyiségi és minőségi
reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi elismervény aláírását
követően a csomag sérüléseiből eredő reklamációkat nem áll módunkban elfogadni,
így kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék
megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje
jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli
reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Személyes átvétel
A megrendelt termékek személyes átvételére előzetes
egyeztetés után van lehetőség a 1082 Budapest,
Baross utca 88. fszt. 6. szám alatt. Kizárólag azok a termékek vehetők át itt,
melyekkel kapcsolatban telefonon, vagy e-mailben jeleztük, hogy készen áll az
átvételre és erről előzetes időpont egyeztetés is történt.
Tulajdonjog fenntartása
A vételár teljes egészének –ideértve az esetleges
kiszállítás díját is- kiegyenlítéséig a Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a
termék tulajdonjogát.
Szavatosság és jótállás
Szavatosság
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a
kellékszavatossági jogával?
Ön a Gyümölcsgép Szerviz Kft. hibás teljesítése esetén a
vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári
Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt
kellékszavatossági igénye alapján?
Ön –választása szerint– az alábbi kellékszavatossági
igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül
az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára
más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti
az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére
Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra
is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt
volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul,
de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.
Fogyasztói szerződés esetén a szerződés teljesítésétől számított két éves
elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Nem
fogyasztói szerződés, illetve használt dolog esetén ez a határidő egy év.
Kivel szemben érvényesítheti
kellékszavatossági igényét?
Ön a Gyümölcsgép Szerviz Kft.-vel szemben érvényesítheti
kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van
kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági
igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön
igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Gyümölcsgép Szerviz Kft.
nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles
bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is
megvolt. Amennyiben az igényt Ön elkülöníthető részre érvényesíti, az a többi
részre nem vonatkozik. Jelentéktelen hiba miatt igény érvényesítésének nincs
helye.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a
termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint
– az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági
igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba
hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a
gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
termékszavatossági igényét?
Fogyasztói szerződés esetén termékszavatossági igényét Ön a
termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti.
E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel
érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával
vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági
igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben
mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége
körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a
technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető,
vagy – a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot
bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági
és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a
kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét
a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a
kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítésítés esetén szerződés alapján a Gyümölcsgép
Szerviz Kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn
belül illetik meg jótállás alapján?
Hibás teljesítés esetén 1 év jótállás illeti meg.
Mikor mentesül a Gyümölcsgép Szerviz
Kft. a jótállási kötelezettsége alól?
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. jótállási kötelezettsége alól
csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után
keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és
jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként
viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatossági jogosultságoktól
függetlenül megilletik.
Szavatossági igények érvényesítése
Jótállási és szavatossági igényét megküldheti levélben a
Gyümölcsgép Szerviz Kft. székhelyére (1145 Budapest, Bácskai u. 51/A),
vagy elektronikus úton az info@gyumolcsgep.hu
e-mail címre.
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a
hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy a
Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem kötelezhető bármely szavatossági igény teljesítésére.
Elállás joga
Az üzlethelyiségen kívül és a távollévők között kötött
szerződésekre vonatkozó rendelkezések értelmében a fogyasztónak minősülő (fogyasztó:
szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes
személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval
kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje) Vásárló jogosult a
termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától
számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni.
A fogyasztó az elállási jogát az elállási szándékát egyértelműen tartalmazó nyilatkozat útján érvényesítheti, melyet megküldhet levélben a Gyümölcsgép Szerviz Kft. székhelyére (1145 Budapest, Bácskai u. 51/A), vagy elektronikus úton az info@gyumolcsgep.hu e-mail címre.
Elállási nyilatkozat minta
Címzett:
Alulírott …………………………. kijelentem, hogy
gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés
tekintetében:
A termék átvételének időpontja:
Rendelési azonosító:
A fogyasztó/k neve:
A fogyasztó/k címe:
A fogyasztó/k aláírása:
Dátum:
Az elállási jogát határidőben gyakorolja a fogyasztó,
amennyiben elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi (postára
adás dátuma, e-mail küldésének dátuma). A fogyasztót terheli annak bizonyítása,
hogy elállási jogát jelen szabályzat rendelkezéseinek megfelelően gyakorolta.
Elállás esetén a fogyasztó köteles a megrendelt terméket a
Gyümölcsgép Szerviz Kft. részére az elállási nyilatkozat közlésétől számított
14 napon belül visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó
a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja, vagy az általa
megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék Gyümölcsgép Szerviz Kft.
részére történő visszajuttatásának költsége a fogyasztót terheli. Utánvéttel
visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A visszaküldött csomag
felbontása, majd megvizsgálása fényképes dokumentálásra kerül. A Gyümölcsgép
Szerviz Kft. a visszaküldött csomag átvételét követő 14 napon belül
visszajuttatja a fogyasztó részére a termék(ek) ellenértékét, valamint a
kiszállítás költségeit, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az okból
merültek fel, mivel a fogyasztó a Gyümölcsgép Szerviz Kft. által felkínált,
legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Olyan
termékek esetében, melyeknél a termék ára nem tartalmazza a kiszállítás díját,
a kiszállítás külön szolgáltatásnak minősül. Ezen esetekben a kiszállítás
teljesítése utáni elállás esetén a visszafizetendő összeg nem tartalmazza a már
teljesített kiszállítási díjat. A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a
fogyasztó felelősségre vonható abban az esetben, ha az a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használatból ered. A termék ellenértékének visszajuttatása az eredeti
ügylet fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a felek eltérő
fizetési mód igénybevételéről állapodnak meg. A Gyümölcsgép Szerviz Kft.
fenntartja a jogot a visszatérítendő összeg visszatartására a visszaküldött
termék beérkezéséig, vagy míg a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy
azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe).
A fogyasztót nem illeti meg az elállási
jog:
- Olyan termék esetében, melynek ára a Gyümölcsgép Szerviz
Kft. által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- Olyan termék esetében, melyet kifejezetten a fogyasztó
kérésére, a fogyasztó utasításainak megfelelően, vagy egyértelműen a fogyasztó
egyedi igényeire szabva állítottak elő.
- Olyan zárt csomagolású esetén amelyek egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.
- Olyan vállalkozási szerződés esetében, melynél a vállalkozás
a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási, vagy
karbantartási munkálatok elvégzése céljából. Ebben az esetben a fogyasztó által
kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás, vagy javítás elvégzéséhez
felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra, vagy termékekre
az elállási jog kiterjed.
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a
szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a
fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg és a fogyasztó tudomásul
vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően az elállási jogát
elveszti.
Panaszkezelés
A Vásárló a Webáruháznak a termék (szolgáltatás) fogyasztók
részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül
kapcsolatos magatartására, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy
írásban teheti meg panaszát.
Levelezési cím: 1145 Budapest, Bácskai u. 51/A
E-mail: info@gyumolcsgep.hu
Telefon: 06-20-363-6948
Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a panaszok kezelése szinte
minden esetben egyedi kivizsgálást igényel. Az azonnal nem kivizsgálható és
orvosolható szóbeli panaszokról a beérkezést követően a Gyümölcsgép Szerviz
Kft. jegyzőkönyvet vesz fel, melyet személyes, szóbeli panaszbejelentés esetén helyben
átad a fogyasztó részére, telefonon történt szóbeli panasz esetén pedig a
bejelentésre küldött érdemi válasszal együtt küldi meg a fogyasztónak. A
Gyümölcsgép Szerviz Kft. az azonnal nem orvosolható szóbeli panaszokra, valamint
az írásbeli panaszbejelentésekre vonatkozó érdemi választ a panaszbejelentés
beérkezését követő 30 napon belül küldi meg a fogyasztónak.
Fogyasztói jogvita esetén, amennyiben a Vásárló és a
Gyümölcsgép Szerviz Kft. között esetlegesen fennálló jogvita nem rendeződik a
cégünkkel folytatott tárgyalások során, panaszt tehet a Fogyasztóvédelmi
Hatóságnál, valamint az ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében
békéltető testületi eljárást kezdeményezhet:
Budapesti Békéltető testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: (1) 488-2131
Fax: (1) 488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Felelősség kizárása
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a
Webáruház használata során felmerülő károkért, valamint
a Webáruház felhasználói által tanúsított magatartásért. A Webáruház használata
során a felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait
vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. A Webáruház egyes oldalai tartalmazhatnak más szolgáltatók oldalaira irányító linkeket. Ezen
szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Gyümölcsgép
Szerviz Kft. nem vállal felelősséget.
A Webáruházban feltüntetett termékleírások tájékoztató
jellegűek lehetnek. A legnagyobb gondosságunk ellenére is előfordulhat, hogy
rendszerhiba, vagy elírás folytán a valóságostól eltérő terméktulajdonság kerül
feltüntetésre, az ebből eredő károkért a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal
felelősséget.
A Webáruházban megjelenített képek
eltérhetnek a valóságostól, esetleg illusztrációként szerepelhetnek. A
Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép
és a termék tényleges kinézete közötti különbség miatt.
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. kizárja felelősségét az esetleges
termékismertetők beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő, előzetes
bejelentés nélküli változása miatt.
Szerzői jogok
A Webáruházban feltüntetett leírások,
képek, arculati elemek a Gyümölcsgép Szerviz Kft. tulajdonát képezik, így az
oldalon megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése,
elektronikus tárolása, feldolgozása, használata és értékesítése a Gyümölcsgép
Szerviz Kft. írásos hozzájárulása nélkül nem megengedett.
ÁSZF egyoldalú módosítása
A Gyümölcsgép Szerviz Kft. jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, mely módosítás a hatályba lépést követően történő Webáruház használatra, megrendelésekre alkalmazandó.