Vásárlás és szállítás

Amennyiben a Webáruházban található termékekkel, szállítási-, fizetési- feltételekkel, a Webáruház használatával kapcsolatban információra van szüksége, szívesen állunk rendelkezésre az info@gyumolcsgep.hu e-mailcímen, vagy a 06-20-363-6948-as telefonszámon.

Regisztráció

A Webáruházban található termékek regisztráció nélkül is szabadon megtekinthetők, azonban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztrációt csupán egyszer kell elvégeznie, a további vásárlások alkalmával már nem szükséges. Regisztrációhoz kattintson a Webáruház jobb felső sarkában található „Bejelentkezés”, majd a legördülő menüben a „Regisztráció” gombra és töltse ki a regisztrációs űrlapot. A folyamat során a Gyümölcsgép Szerviz Kft. rögzíti a Vásárló által megadott felhasználónevet/e-mail címet és jelszót.  Kérjük, fokozottan ügyeljen a rögzített adatok helyességére, mivel a pontatlan, vagy rosszul megadott adatokból eredő károkért nem vállalunk felelősséget. A rögzített adatokat a Gyümölcsgép Szerviz Kft. az adatok tárolására/kezelésére vonatkozó felhatalmazás írásban történő visszavonásáig, vagy maximum 5 évig megőrzi. A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (pl. jelszó) védelme a Vásárló feladata. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, azt köteles késedelem nélkül jelezni cégünk felé. Mindemellett Vásárló vállalja, hogy a megadott személyes adatok a valóságnak megfelelő állapotot tükrözik.

Belépés

Regisztrált felhasználóként a felhasználónév/e-mail cím, valamint a jelszó megadásával léphet be a Webáruházba.

Rendelés menete

A legördülő menük segítségével válassza ki a kívánt termékcsoportot, majd a terméket. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. Az oldal tetején található kosár-ikon segítségével folyamatosan láthatja, hány terméket és milyen összegben helyezett eddig a kosárba, rákattintva pedig a „Kosár tartalma” oldalra juthat. Amennyiben nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze az eddig kosárba helyezett termékek listáját. A kosárban módosíthatja a termékek darabszámát vagy akár törölheti is az adott terméket a kosárból. Darabszámok változtatását követően, továbblépés előtt mindig frissítse a kosarat.

Amennyiben a kosár tartalma megfelelő, az oldal alján található „Fizetés” ikonra kattintva folytathatja a rendelési folyamatot. Itt új vásárlóként regisztrálhat, vagy ha már korábban regisztrált, bejelentkezhet a fiókjába. Bármelyik lehetőséget választja, a megjelenő adatlapot vagy bejelentkezési felületet töltse ki értelemszerűen. Új vásárló regisztrációja esetén mindenképpen figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és amennyiben elfogadja az abban foglaltakat, az erre vonatkozó jelölőnégyzet kipipálása után kattintson a „Tovább” gombra. A szállítási adatok, szállítási-, majd fizetési mód beállítása után a „Rendelés megerősítése” gombra kattintva véglegesítheti rendelését. Korábban regisztrált felhasználó esetén a rendszer automatikusan felajánlja a korábbi vásárlás során megadott számlázási-, szállítási- és fizetési adatokat, azonban ezek módosítása minden lépésnél lehetséges.

A téves, vagy nem kívánt megrendelések elkerülésének érdekében kérjük fokozottan ügyeljen a megadott adatok helyességére. A rendelési folyamat során, amíg nem kattint a „Rendelés véglegesítése” gombra, bármikor módosíthatja akár a felhasználói fiókjában (pl. helytelen felhasználói adatok), akár a megrendelés során helytelenül megadott adatokat (pl. a helytelenül megadott mennyiségek, nem megfelelő termék kosárba helyezése, törlése, rendelési adatok módosítása, stb.)

A megrendelés elküldése után a rendelés módosítására (pl. termék hozzáadása, átvételi-, fizetési mód, szállítási/számlázási cím módosítása) kizárólag elektronikus úton, írásos formában (e-mailben), a megrendelés elküldésétől számított 1 munkanapon belül van lehetőség. Fenti határidőn túl a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a rendelés menetközben történő módosítására.

Megrendelés törlése kizárólag erre vonatkozó írásos nyilatkozat (e-mail, postai levél) alapján lehetséges, abban az esetben, ha a termék kiszállítása még nem kezdődött meg (még nem került átadásra a kiszállító/futár részére).

Megrendelés visszaigazolása

Megrendelésének beérkezéséről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló részére, melyben szerepelnek a rendelésének adatai: rendelés száma, felhasználó adatok, a vásárlás/regisztráció során megadott szállítási- és számlázási információk, megrendelt termékek megnevezése, mennyisége, vételára, valamint az esetleges szállítási költség és a fizetendő végösszeg.

Az automatikus visszaigazolás a rendelés beérkezésének megerősítését szolgálja. A beérkezést követően megrendelését feldolgozzuk, a szállítás várható idejét, valamint a fizetéshez szükséges adatokat egy következő e-mailben küldjük meg.

Amennyiben a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok között hibát talál, a téves rendelések teljesítésének elkerülése érdekében kérjük, 1 munkanapon belül jelezze felénk.

Megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, normál munkaidőben történik. Természetesen megrendelés leadása a Webáruházon keresztül a feldolgozási időn kívül is lehetséges. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után, hétvégén, ünnepnapokon érkezik, a feldolgozásra a következő 2 munkanapon belül kerül sor.

Rendelésének feldolgozása után egy következő (második) e-mailt küldünk Önnek, mely tartalmazza a szállítás várható idejét, valamint a fizetéshez szükséges adatokat. A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló által elküldött megrendelést a Gyümölcsgép Szerviz Kft. az automatikus visszaigazolást követő e-mailben is visszaigazolja és az abban foglaltakat a Vásárló dokumentálható módon elfogadja. Az így létrejött szerződés írásban foglaltnak minősül, melyet a Gyümölcsgép Szerviz Kft. elektronikusan iktat és saját adatbázisában 5 évig megőriz.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot azon megrendelések érvénytelenítésére és az abban foglalt adatok törlésére, melyeknél a megrendelő adatainak valódisága kérdéses és az adatok valódiságáról többszöri próbálkozás ellenére sem tud megbizonyosodni.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, az átutalt összeg (részben vagy egészben), 14 napon belül visszautalásra kerül a Vásárló részére.

Fizetési módok

A vásárolt termékek/szolgáltatások ellenértékét a következő fizetési módok valamelyikével egyenlítheti ki:

Fizetés készpénzben a termék átvételekor, utánvéttel (200.000 Ft értékig)

Fizetés banki előre utalással

Fizetés banki átutalással, pro forma számla alapján: a termék(ek) értékének 50%-a megrendeléskor, 50%-a kiszállítás előtt.

Szállítás

Raktáron nem lévő termék(ek) esetén körülbelül 2-4 hét a szállítási határidő, egyedi esetekben, csúcsidőszakban hosszabb idő is előfordulhat. A pontos szállítási határidővel kapcsolatban az általunk küldött visszaigazoló levélben nyújtunk tájékoztatást. Abban az esetben, ha Ön raktáron pillanatnyilag nem lévő terméket rendelt, erről a visszaigazoló levélben tájékoztatjuk, így Ön 1 munkanapon belül lemondhatja rendelését.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. mindent megtesz a szállítási határidők betartása érdekében, azonban az esetleges késedelmes szállításokért, vagy a megrendelés teljes meghiúsulásáért kártérítési kötelezettséget nem vállal. Az esetleges szállítási késedelemről a megrendelés, vagy a regisztráció során megadott email címen küldünk értesítést.

A szállítási feltételek kizárólag a Magyar Köztársaság területén belül történő szállításokra érvényesek.

Szállítási módok

Házhozszállítás

A megrendelt termékek házhozszállítását a Gyümölcsgép Szerviz Kft. saját hatáskörben végzi.

Utánvétes fizetés esetén a Vásárló a rendelés összegét a csomag átvételekor, készpénzben egyenlíti ki a kiszállítónak. Egyéb fizetési mód esetén a termék(ek) árát és az esetleges szállítási költséget a kiszállítást megelőzően teljesíti a Gyümölcsgép Szerviz Kft. részére. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló e-mailek alapján minden költséget tartalmaz.

A  kiszállítás megkezdéséről értesítést küldünk a rendelés, vagy a regisztráció során megadott email címre. A megrendelt termékek kiszállítása munkanapokon, 8-17 óra között történik. Amennyiben ezen időtartam alatt nem tartózkodik otthon, célszerű –ha van rá mód- a munkahelyi címet megadni kézbesítési címként. Fontos a pontos cím megadása, valamint célszerű telefonszám feltüntetése is, hogy a kézbesítő elérhesse Önt, amennyiben bármilyen probléma merülne fel.

A kiszállítás alkalmával Vásárló köteles megbizonyosodni a csomag/termék sértetlenségéről, valamint a megrendelt termék átvétele esetén az átvételi elismervényt aláírni. A termék átvételével és az átvételi elismervény aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, így ezt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kézbesítő személy távozása után a Gyümölcsgép Szerviz Kft-nek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi elismervény aláírását követően a csomag sérüléseiből eredő reklamációkat nem áll módunkban elfogadni, így kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Személyes átvétel

A megrendelt termékek személyes átvételére előzetes egyeztetés után van lehetőség a 1082 Budapest, Baross utca 88. fszt. 6. szám alatt. Kizárólag azok a termékek vehetők át itt, melyekkel kapcsolatban telefonon, vagy e-mailben jeleztük, hogy készen áll az átvételre és erről előzetes időpont egyeztetés is történt.