Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a Gyümölcsgép Szerviz Kft. által üzemeltetett, www.gyumolcsgep.hu internetes oldalon elérhető Gyümölcsgép Webáruház (a továbbiakban Webáruház) használatára vonatkozó általános rendelkezéseket, valamint a Webáruház felületén nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybevevő felhasználó (a továbbiakban Vásárló) jogait és kötelezettségeit.

Amennyiben használni szeretné a Webáruház elektronikus felületét, kérjük, figyelmesen olvassa el jelen ÁSZF-et és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben teljes egészével egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

  • A Webáruház üzemeltetője: Gyümölcsgép Szerviz Kft.
  • Webáruház címe: www.gyumolcsgep.hu
  • Üzemeltető székhelye: 1145 Budapest, Bácskai u. 51/A
  • Elektronikus elérhetősége: info@gyumolcsgep.hu
  • Telefonszáma: 06-20-363-6948
  • Cégjegyzékszáma: 01-09-282525
  • Bejegyezve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága által
  • Adószáma: 25565355-2-42
  • A szerződés nyelve: magyar

Jelen ÁSZF hatálya minden, a Webáruházon keresztül történő megrendelésre, adásvételre, valamint a Webáruház elektronikus felületén elérhető szolgáltatásra kiterjed.

A Webáruház használatával, regisztrációval, termék, vagy szolgáltatás megrendelésével, megvásárlásával Ön elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

Jelen ÁSZF 2016. július hó 21. napjától hatályos.

A Webáruház használata

Termékek

A Webáruházban található termékek részletes leírással és képekkel kerülnek feltöltésre.

A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag elektronikus úton, személyes átvétellel, vagy házhozszállítással rendelhetők meg.

Termékek vételára

A Webáruházban feltüntetett vételárak magyar forintban értendő bruttó árak, tartalmazzák az általános forgalmi adót. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A termékek vételára alapesetben nem tartalmazza az esetleges házhozszállítás költségét. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot, hogy termékeihez ingyenes házhozszállítási lehetőséget biztosítson. Az ingyenes házhozszállítás minden esetben feltüntetésre kerül a Webáruház kezdőoldalán, vagy az érintett termék(ek) terméklapján.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a termékek árváltoztatásának jogát, mely árváltozás a Webáruházban történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az árváltozás a már megrendelt és ezt követően visszaigazolt termékek vételárára nem vonatkozik.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot az elállásra, vagy a vételár korrekciójára, amennyiben elírás, vagy rendszerhiba eredményeként a termék hibás, egyértelműen téves árral (pl. 0 Ft, 1 Ft, stb.) kerül feltüntetésre a Webáruházban, visszaigazolásban, vagy árajánlatban. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem kötelezhető a termék téves áron való szállítására. Ilyen esetben, a Vásárlóval történő egyeztetés és a vételár korrekciója után a Gyümölcsgép Szerviz Kft. felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Vásárló dönthet a vásárlási szándék fenntartásáról, vagy az elállásról.

A Webáruházban, hírlevélben, egyéb felületeken meghirdetett kedvezmények nem összevonhatók, minden vásárlás alkalmával csak egyféle kedvezmény vehető igénybe.

Regisztráció

A Webáruházban található termékek regisztráció nélkül is szabadon megtekinthetők, azonban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztrációt csupán egyszer kell elvégeznie, a további vásárlások alkalmával már nem szükséges. Regisztrációhoz kattintson a Webáruház jobb felső sarkában található „Bejelentkezés”, majd a legördülő menüben a „Regisztráció” gombra és töltse ki a regisztrációs űrlapot. A folyamat során a Gyümölcsgép Szerviz Kft. rögzíti a Vásárló által megadott felhasználónevet/e-mail címet és jelszót.  Kérjük, fokozottan ügyeljen a rögzített adatok helyességére, mivel a pontatlan, vagy rosszul megadott adatokból eredő károkért nem vállalunk felelősséget. A rögzített adatokat a Gyümölcsgép Szerviz Kft. az adatok tárolására/kezelésére vonatkozó felhatalmazás írásban történő visszavonásáig, vagy maximum 5 évig megőrzi. A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (pl. jelszó) védelme a Vásárló feladata. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, azt köteles késedelem nélkül jelezni cégünk felé. Mindemellett Vásárló vállalja, hogy a megadott személyes adatok a valóságnak megfelelő állapotot tükrözik.

Belépés

Regisztrált felhasználóként a felhasználónév/e-mail cím, valamint a jelszó megadásával léphet be a Webáruházba.

Rendelés menete

A legördülő menük segítségével válassza ki a kívánt termékcsoportot, majd a terméket. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. Az oldal tetején található kosár-ikon segítségével folyamatosan láthatja, hány terméket és milyen összegben helyezett eddig a kosárba, rákattintva pedig a „Kosár tartalma” oldalra juthat. Amennyiben nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze az eddig kosárba helyezett termékek listáját. A kosárban módosíthatja a termékek darabszámát vagy akár törölheti is az adott terméket a kosárból. Darabszámok változtatását követően, továbblépés előtt mindig frissítse a kosarat.

Amennyiben a kosár tartalma megfelelő, az oldal alján található „Fizetés” ikonra kattintva folytathatja a rendelési folyamatot. Itt új vásárlóként regisztrálhat, vagy ha már korábban regisztrált, bejelentkezhet a fiókjába. Bármelyik lehetőséget választja, a megjelenő adatlapot vagy bejelentkezési felületet töltse ki értelemszerűen. Új vásárló regisztrációja esetén mindenképpen figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et és amennyiben elfogadja az abban foglaltakat, az erre vonatkozó jelölőnégyzet kipipálása után kattintson a „Tovább” gombra. A szállítási adatok, szállítási-, majd fizetési mód beállítása után a „Rendelés megerősítése” gombra kattintva véglegesítheti rendelését. Korábban regisztrált felhasználó esetén a rendszer automatikusan felajánlja a korábbi vásárlás során megadott számlázási-, szállítási- és fizetési adatokat, azonban ezek módosítása minden lépésnél lehetséges.

A téves, vagy nem kívánt megrendelések elkerülésének érdekében kérjük fokozottan ügyeljen a megadott adatok helyességére. A rendelési folyamat során, amíg nem kattint a „Rendelés véglegesítése” gombra, bármikor módosíthatja akár a felhasználói fiókjában (pl. helytelen felhasználói adatok), akár a megrendelés során helytelenül megadott adatokat (pl. a helytelenül megadott mennyiségek, nem megfelelő termék kosárba helyezése, törlése, rendelési adatok módosítása, stb.)

A megrendelés elküldése után a rendelés módosítására (pl. termék hozzáadása, átvételi-, fizetési mód, szállítási/számlázási cím módosítása) kizárólag elektronikus úton, írásos formában (e-mailben), a megrendelés elküldésétől számított 1 munkanapon belül van lehetőség. Fenti határidőn túl a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a rendelés menetközben történő módosítására.

Megrendelés törlése kizárólag erre vonatkozó írásos nyilatkozat (e-mail, postai levél) alapján lehetséges, abban az esetben, ha a termék kiszállítása még nem kezdődött meg (még nem került átadásra a kiszállító/futár részére).

Megrendelés visszaigazolása

Megrendelésének beérkezéséről automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a Vásárló részére, melyben szerepelnek a rendelésének adatai: rendelés száma, felhasználó adatok, a vásárlás/regisztráció során megadott szállítási- és számlázási információk, megrendelt termékek megnevezése, mennyisége, vételára, valamint az esetleges szállítási költség és a fizetendő végösszeg.

Az automatikus visszaigazolás a rendelés beérkezésének megerősítését szolgálja. A beérkezést követően megrendelését feldolgozzuk, a szállítás várható idejét, valamint a fizetéshez szükséges adatokat egy következő e-mailben küldjük meg.

Amennyiben a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok között hibát talál, a téves rendelések teljesítésének elkerülése érdekében kérjük, 1 munkanapon belül jelezze felénk.

Megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, normál munkaidőben történik. Természetesen megrendelés leadása a Webáruházon keresztül a feldolgozási időn kívül is lehetséges. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után, hétvégén, ünnepnapokon érkezik, a feldolgozásra a következő 2 munkanapon belül kerül sor.

Rendelésének feldolgozása után egy következő (második) e-mailt küldünk Önnek, mely tartalmazza a szállítás várható idejét, valamint a fizetéshez szükséges adatokat. A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló által elküldött megrendelést a Gyümölcsgép Szerviz Kft. az automatikus visszaigazolást követő e-mailben is visszaigazolja és az abban foglaltakat a Vásárló dokumentálható módon elfogadja. Az így létrejött szerződés írásban foglaltnak minősül, melyet a Gyümölcsgép Szerviz Kft. elektronikusan iktat, és saját adatbázisában 5 évig megőriz.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot azon megrendelések érvénytelenítésére és az abban foglalt adatok törlésére, melyeknél a megrendelő adatainak valódisága kérdéses és az adatok valódiságáról többszöri próbálkozás ellenére sem tud megbizonyosodni.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, az átutalt összeg (részben vagy egészben), 14 napon belül visszautalásra kerül a Vásárló részére.

Fizetési módok

A vásárolt termékek/szolgáltatások ellenértékét a következő fizetési módok valamelyikével egyenlítheti ki:

  • Fizetés készpénzben a termék átvételekor, utánvéttel (200.000 Ft értékig)
  • Fizetés banki előre utalással
  • Fizetés banki átutalással, pro forma számla alapján: a termék(ek) értékének 50%-a megrendeléskor, 50%-a kiszállítás előtt.

Szállítás

A megrendelt termék(ek) várható szállításáról a visszaigazolásban talál információt.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. mindent megtesz a szállítási határidők betartása érdekében, azonban az esetleges késedelmes szállításokért, vagy a megrendelés teljes meghiúsulásáért kártérítési kötelezettséget nem vállal. Az esetleges szállítási késedelemről a megrendelés, vagy a regisztráció során megadott email címen küldünk értesítést.

A szállítási feltételek kizárólag a Magyar Köztársaság területén belül történő szállításokra érvényesek.

Szállítási módok

Házhozszállítás

A megrendelt termékek házhozszállítását a Gyümölcsgép Szerviz Kft. saját hatáskörben végzi.

Utánvétes fizetés esetén a Vásárló a rendelés összegét a csomag átvételekor, készpénzben egyenlíti ki a kiszállítónak. Egyéb fizetési mód esetén a termék(ek) árát és az esetleges szállítási költséget a kiszállítást megelőzően teljesíti a Gyümölcsgép Szerviz Kft. részére. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló e-mailek alapján minden költséget tartalmaz.

A  kiszállítás megkezdéséről értesítést küldünk a rendelés, vagy a regisztráció során megadott email címre. A megrendelt termékek kiszállítása munkanapokon, 8-17 óra között történik. Amennyiben ezen időtartam alatt nem tartózkodik otthon, célszerű –ha van rá mód- a munkahelyi címet megadni kézbesítési címként. Fontos a pontos cím megadása, valamint célszerű telefonszám feltüntetése is, hogy a kézbesítő elérhesse Önt, amennyiben bármilyen probléma merülne fel.

A kiszállítás alkalmával Vásárló köteles megbizonyosodni a csomag/termék sértetlenségéről, valamint a megrendelt termék átvétele esetén az átvételi elismervényt aláírni. A termék átvételével és az átvételi elismervény aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, így ezt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kézbesítő személy távozása után a Gyümölcsgép Szerviz Kft-nek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi elismervény aláírását követően a csomag sérüléseiből eredő reklamációkat nem áll módunkban elfogadni, így kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Személyes átvétel

A megrendelt termékek személyes átvételére előzetes egyeztetés után van lehetőség a 1082 Budapest, Baross utca 88. fszt. 6. szám alatt. Kizárólag azok a termékek vehetők át itt, melyekkel kapcsolatban telefonon, vagy e-mailben jeleztük, hogy készen áll az átvételre és erről előzetes időpont egyeztetés is történt.

Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes egészének –ideértve az esetleges kiszállítás díját is- kiegyenlítéséig a Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a termék tulajdonjogát.

Szavatosság és jótállás

Szavatosság

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Gyümölcsgép Szerviz Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön –választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Fogyasztói szerződés esetén a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Nem fogyasztói szerződés, illetve használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Gyümölcsgép Szerviz Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Amennyiben az igényt Ön elkülöníthető részre érvényesíti, az a többi részre nem vonatkozik. Jelentéktelen hiba miatt igény érvényesítésének nincs helye.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Fogyasztói szerződés esetén termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy – a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítésítés esetén szerződés alapján a Gyümölcsgép Szerviz Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Hibás teljesítés esetén 1 év jótállás illeti meg.

Mikor mentesül a Gyümölcsgép Szerviz Kft. a jótállási kötelezettsége alól?

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatossági igények érvényesítése

Jótállási és szavatossági igényét megküldheti levélben a Gyümölcsgép Szerviz Kft. székhelyére (1145 Budapest, Bácskai u. 51/A), vagy elektronikus úton az info@gyumolcsgep.hu e-mail címre.

Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem kötelezhető bármely szavatossági igény teljesítésére.

Elállás joga

Az üzlethelyiségen kívül és a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó rendelkezések értelmében a fogyasztónak minősülő (fogyasztó: szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje) Vásárló jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni.

A fogyasztó az elállási jogát az elállási szándékát egyértelműen tartalmazó nyilatkozat útján érvényesítheti, melyet megküldhet levélben a Gyümölcsgép Szerviz Kft. székhelyére (1145 Budapest, Bácskai u. 51/A), vagy elektronikus úton az info@gyumolcsgep.hu e-mail címre.

Elállási nyilatkozat minta

Címzett:

Alulírott …………………………. kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

A termék átvételének időpontja:

Rendelési azonosító:

A fogyasztó/k neve:

A fogyasztó/k címe:

A fogyasztó/k aláírása:

Dátum:

Az elállási jogát határidőben gyakorolja a fogyasztó, amennyiben elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi (postára adás dátuma, e-mail küldésének dátuma). A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen szabályzat rendelkezéseinek megfelelően gyakorolta.

Elállás esetén a fogyasztó köteles a megrendelt terméket a Gyümölcsgép Szerviz Kft. részére az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja, vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék Gyümölcsgép Szerviz Kft. részére történő visszajuttatásának költsége a fogyasztót terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A visszaküldött csomag felbontása, majd megvizsgálása fényképes dokumentálásra kerül. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. a visszaküldött csomag átvételét követő 14 napon belül visszajuttatja a fogyasztó részére a termék(ek) ellenértékét, valamint a kiszállítás költségeit, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az okból merültek fel, mivel a fogyasztó a Gyümölcsgép Szerviz Kft. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Olyan termékek esetében, melyeknél a termék ára nem tartalmazza a kiszállítás díját, a kiszállítás külön szolgáltatásnak minősül. Ezen esetekben a kiszállítás teljesítése utáni elállás esetén a visszafizetendő összeg nem tartalmazza a már teljesített kiszállítási díjat. A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a fogyasztó felelősségre vonható abban az esetben, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból ered. A termék ellenértékének visszajuttatása az eredeti ügylet fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a felek eltérő fizetési mód igénybevételéről állapodnak meg. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. fenntartja a jogot a visszatérítendő összeg visszatartására a visszaküldött termék beérkezéséig, vagy míg a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe).

A fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

  • Olyan termék esetében, melynek ára a Gyümölcsgép Szerviz Kft. által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • Olyan termék esetében, melyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, a fogyasztó utasításainak megfelelően, vagy egyértelműen a fogyasztó egyedi igényeire szabva állítottak elő.
  • Olyan zárt csomagolású esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.
  • Olyan vállalkozási szerződés esetében, melynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási, vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából. Ebben az esetben a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás, vagy javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra, vagy termékekre az elállási jog kiterjed.
  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően az elállási jogát elveszti.

Panaszkezelés

A Vásárló a Webáruháznak a termék (szolgáltatás) fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül kapcsolatos magatartására, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy írásban teheti meg panaszát.

Levelezési cím: 1145 Budapest, Bácskai u. 51/A

E-mail: info@gyumolcsgep.hu

Telefon: 06-20-363-6948

Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a panaszok kezelése szinte minden esetben egyedi kivizsgálást igényel. Az azonnal nem kivizsgálható és orvosolható szóbeli panaszokról a beérkezést követően a Gyümölcsgép Szerviz Kft. jegyzőkönyvet vesz fel, melyet személyes, szóbeli panaszbejelentés esetén helyben átad a fogyasztó részére, telefonon történt szóbeli panasz esetén pedig a bejelentésre küldött érdemi válasszal együtt küldi meg a fogyasztónak. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. az azonnal nem orvosolható szóbeli panaszokra, valamint az írásbeli panaszbejelentésekre vonatkozó érdemi választ a panaszbejelentés beérkezését követő 30 napon belül küldi meg a fogyasztónak.

Fogyasztói jogvita esetén, amennyiben a Vásárló és a Gyümölcsgép Szerviz Kft. között esetlegesen fennálló jogvita nem rendeződik a cégünkkel folytatott tárgyalások során, panaszt tehet a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, valamint az ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében békéltető testületi eljárást kezdeményezhet:

Budapesti Békéltető testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: (1) 488-2131

Fax: (1) 488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Felelősség kizárása

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a Webáruház használata során felmerülő károkért, valamint a Webáruház felhasználói által tanúsított magatartásért. A Webáruház használata során a felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. A Webáruház egyes oldalai tartalmazhatnak más szolgáltatók oldalaira irányító linkeket. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget.

A Webáruházban feltüntetett termékleírások tájékoztató jellegűek lehetnek. A legnagyobb gondosságunk ellenére is előfordulhat, hogy rendszerhiba, vagy elírás folytán a valóságostól eltérő terméktulajdonság kerül feltüntetésre, az ebből eredő károkért a Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget.

A Webáruházban megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, esetleg illusztrációként szerepelhetnek. A Gyümölcsgép Szerviz Kft. nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti különbség miatt.

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. kizárja felelősségét az esetleges termékismertetők beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő, előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Szerzői jogok

A Webáruházban feltüntetett leírások, képek, arculati elemek a Gyümölcsgép Szerviz Kft. tulajdonát képezik, így az oldalon megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, használata és értékesítése a Gyümölcsgép Szerviz Kft. írásos hozzájárulása nélkül nem megengedett.

ÁSZF egyoldalú módosítása

A Gyümölcsgép Szerviz Kft. jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, mely módosítás a hatályba lépést követően történő Webáruház használatra, megrendelésekre alkalmazandó.